Geoblog.pl    kanimo    Podróże    w siną dal    ucieczka

ucieczka

Wietnam
Wietnam, Hội An

przez pol wietnamu uciekamy przed deszczem, a on nas wszedzie dopada :( dzis dotarl za nami do Hoi An. To stare portowe miasto,pelne ciasnych uliczek, domów chińskich kupców. Uważa się je za najlepiej zachowany stary posrt w Azji Poludniowo-Wschodniej (wpisane na Listę Światowego Dziedzictwa Kulturalnego i Przyrodniczego UNESCO).

jak na stary port handlowy przystalo, handel kwitnie tu w najlepsze. to zakupowy raj :) jesli chcecie kupic,albo uszyc sobie tanio sukienkę, garnitur, cokolwiek, musicie tu przyjechac :)

Udalo nam sie przejsc przez miasto jeszcze bez deszczu, ale szybciutko wygonil nas do hotelu. Jutro czeka nas eskapada do My Son.

Twój ulubiony Fizjoterapeuta
Twój ulubiony Fizjoterapeuta  - 2008-11-10 20:23
Tanie sukienki ..... dobrze że narzeczona tego nie czyta :o Jutro z rana musiałbym bookować bilet do tej miejscowości :D

kanimo
kanimo - 2008-12-19 03:01
Mój ulubiony Fizjoterapeuto, na pewno i dla siebie znalazłbyś tam coś ciekawego, więc polecam np. odbyć podroż poślubna do Wietnamu i zahaczyć o Hoi An :)